"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

neděle 1. dubna 2018

Maniaci do Stampotique

Fanoušci razítek STAMPOTIQUE mají na FB svoji skupinu. 
Vystavují svá dílka, chlubí se navzájem zdařilými výtvory, motivují se, hecují... 
A pak takhle jednou, koncem roku, dostali ti největší tahouni úžasný nápad, kterým dokonale pobláznili celou komunitu. Kdokoli měl zájem, objednal si oblíbené razítko a už 3. ledna tohoto roku byla zaslána přímo výrobci hromadná objednávka, čítající 625 kousků! V Americe byli naší zakázkou evidentně zaskočeni neb honem doobjednávali k výrobě tolik důležitý kaučuk.

Dál snad už jen v datech:

21. února
Došla velká zásilka hotových razítek.

22. února
Koná se slavnostní a dlouho očekávané rozbalování a třídění.


23. února
 Vyhlášena první soutěž o razítko LEOPARD QUEEN.


Zadání: "Kolik razítek bylo v lednové objednávce od umělce Daniel Torrente?"
Počítala jsem, počítala... zapojila logiku a můj tip byl 345 kusů. 

26. února
Vyhlášení... bylo objednáno 342 kusů... a tím pádem vyhrávám s nejbližším tipem! 
Dočetla jsem se tuhle novinu ráno u snídaně a málem mi zaskočilo. 

27. února
Vyhlášena druhá soutěž o další, úžasné razítko.


Všem bude zaslán otisk razítka zajíce HERBERT HARE a bude jen na nás, jak se s ním vypořádáme. Hotový projekt zašleme zpět a výsledky budou známy o (nebo po?) Velikonocích. Takže už zítra bude vyvěšeno v galerii. 

Zkoušela jsem si chvíli hrát s vyhranou vílou a vzniklo mi z toho tohle.


Zde moje skromná sbírka:  


Panenka GIRL WITH HEART PURSE ve starších projektech:




A můj soutěžní, velikonoční zajoch Herbert: 


Vybarvovala jsem Distress Ink. 
Na hlavě měl mít stejně jako na čumáku flek od barvy. 
Pamatuj - v tomto případě není vůbec vhodné používat oranžový a jiný, krvi podobný odstín. Chudák ušák vypadá, jako by měl tu kebuli rozbitou. Ovšem... ostatním tvrď, že to tak má jednoznačně být.  :)

Žádné komentáře:

Okomentovat