"ŽIVOT JE JAKO BONBONIÉRA. NIKDY NEVÍŠ, CO OCHUTNÁŠ." Forrest Gump

neděle 16. července 2017

Kokosové řezy

Děvčata v práci pravděpodobně plní nějakého bobříka. Hned jak mne uvidí, nabízí ke koupi různé sešítky s recepty. A že jich tedy dnes a denně vychází! Nevím, kde vzali informaci, že bych byla nějaká kuchařinka. Sice se ráda podívám na hezký obrázek, zaslintám, zaškrundá mi v břiše, ale že by jeden trávil veškerý čas v kuchyni... to ne. Někdy jim udělám radost a recepty si koupím. Někdy. 
No a někdy se stane i zázrak, zalistuju hlouběji a objevím něco jednoduchého,  na co si troufne i moje levá ruka. Jako například onehdy, když jsem si prohlížela smetanové moučníky. Kokosové řezy ze strany třináct jsou snadné, výtečné a lahodné. A rozhodně stojí za vyzkoušení. 

Kokosové řezy


Na korpus potřebuju:
80 g moučkového cukru
3 vejce
100 g hladké mouky
1 prášek do pečiva

Celá vejce vyšlehám s cukrem do pěny. Postupně vmíchám mouku s práškem do pečiva. 
Podle původního receptu těsto vlijí na vymazaný a moukou vysypaný menší plech. Já mám raději pečící papír. 
Peču ve vyhřáté troubě přibližně 15 minut.  

Na krém si připravím:
250 g měkkého tvarohu
200 ml smetany ke šlehání 
150 g moučkového cukru
50 g strouhaného kokosu

V míse vyšlehám smetanu společně se ztužovači. Přidám tvaroh, kokos a cukr. Na hotový a vychladlý korpus nanesu vrstvu krému a povrch posypu strouhaným kokosem. 

Dám do lednice ztuhnout.
Dobrou chuť.

Žádné komentáře:

Okomentovat